Dobrodošli, Gost. Molimo, prijavite se ili se registrirajte.
Jeste li propustili aktivacijsku email poruku?
31 Ožujak, 2020, 03:57:39 am
Forum Pomoć Traži Kalendar Prijava Registracija
Novosti:

Prikaži postove

Ova sekcija vam omogućuje pregled svih postova koje je objavio ovaj član. Napomena: možete vidjeti postove samo iz rubrika kojima trenutno imate pravo pristupa.

Teme - dbagic

Pages: [1]
1
Molim Vas nekoliko pojašnjenja vezanih uz prijedlog proračuna:
1. U tablici za prijavu financijskog plana se uz nekoliko kategorija troškova navodi potreba pojašnjenja troška, primjerice "Ostali troškovi umrežavanja i obuke (navedite)". Gdje se opisuju ti troškovi? U tekstu prijave ili negdje drugdje?
2. Općenito, očekuje li se detaljan opis troškova u projektnom prijedlogu?
3. Ako sam dobro shvatio iz jednog ranijeg posta, (http://forum.azvo.hr/index.php?PHPSESSID=clgvivp42gu010jv8s16oqrgr6&topic=584.0) ne može se planirati zapošljavanje novaka ili postdoktoranada na projektu, ali se mogu planirati honorari (autorski, ugovor o djelu) za doktorande i postdoktorande. Molim potvrdu da sam to dobro shvatio.
4. Rad studenata (recimo na anketiranju) se navodi u kategoriji "troškovi naknada" ili u kategoriji "troškovi projekta"
5. S obzirom da je prva godina financiranja 2013 na izmaku, na koji način treba planirati troškove za tu godinu? Da li u punom iznosu ili proporcionalno broju mjeseci do kraja godine (što neće biti više od 2 mjeseca u najboljem slučaju)? Ako se radi o puno iznosu, do kada je potrebno potrošiti sredstva za tu godinu - do kraja 2013. ili do 30.6.2014. (prije podnošenja izvještaja o izvršenju državnog proračuna)? Ako se radi o proporcionalnom iznosu, to pak znači da se centar akreditira na 4 a ne na 5 godina.
6. Postoji li ograničenje visine overheada matične institucije?

Pages: [1]


Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave

Pokreće MySQL Pokreće PHP Powered by SMF 2.0.15 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valjani XHTML 1.0! Valjani CSS!