Dobrodošli, Gost. Molimo, prijavite se ili se registrirajte.
Jeste li propustili aktivacijsku email poruku?
16 Prosinac, 2019, 12:22:24 pm
Forum Pomoć Traži Kalendar Prijava Registracija
Novosti:

Prikaži postove

Ova sekcija vam omogućuje pregled svih postova koje je objavio ovaj član. Napomena: možete vidjeti postove samo iz rubrika kojima trenutno imate pravo pristupa.

Poruke - Odjel za akreditaciju

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 8
31
Poštovani,


1. Tablica 4.3. će se generirati na temelju podataka o nastavnicima koje ćete unijeti u Mozvag. Podatak o opterećenju će se dobiti na temelju unosa podataka o izvođenju kolegija na studijskim programima u zadnjoj akademskoj godini za koju imate kompletne podatke, u vašem slučaju je to najvjerojatnije 2016/2017. Tablica 4.3. odnosi se na nastavnike koji su zaposleni na vašem visokom učilištu i to na sve vaše zaposlenike koji drže nastavu, uključujući i one u nastavnim zvanjima. Tablica 4.4. odnosi se na sve nastavnike koji sudjeluju u izvođenju vaših studijskih programa, uključujući i honorarne nastavnike kojima su druga visoka učilišta matične institucije. U tablicu 4.4. također ulaze svi nastavnici, a ne samo oni u znanstveno-nastavnim zvanjima.

2. Da, jer ćete podatke o uvjetima izvođenja najvjerojatnije unositi za akademsku godinu 2016./2017. Samo ako biste kojim slučajem u vrijeme pisanja samoanalize imati kompletiranu akad. godinu 2017./2018. i za nju unosili podatke, onda profesore koji su umirovljeni u 2017./2018. nećete upisivati.

3. U novoj verziji Mozvaga je trenutno uključeno svega 7 visokih učilišta u pilot-vrednovanju, a ni sljedeće godine neće sva visoka učilišta u RH koristiti novi Mozvag. Stoga ćete još sljedeće godine trebati prikupljati podatke o opterećenju vaših nastavnika na vanjskim institucijama i unositi ih u Mozvag.

4. Postojat će zasebna tablica 4.4. za svaki studijski program na vašem visokom učilištu, tj. koliko studijskih programa, toliko će biti tablica. Tablice stoga neće biti „s istim podacima“ jer na različitim studijskim programima predaju različiti nastavnici, uključujući i honorarne nastavnike (v. odgovor na pitanje 1.) Što se tiče podatka o pojedinom nastavniku koji se predaje na više studijskih programa, da, većina podataka o njemu/njoj će se ponavljati u svakoj od tablica, s time da će postojati i podatak o broju kolegija koji nastavnik drži na tom programu na koji se tablica odnosi. Broj kolegija na programu će se povlačiti iz sustava na temelju podataka koje ćete unijeti o predmetima i nastavnicima na studijskim programima.

Srdačno, Odjel za akreditaciju u visokom obrazovanju


32
Poštovani,

molimo Vas, slobodno nam pošaljite popis časopisa koji nedostaju u katalogu i mi ćemo ga unijeti.

Srdačno, Odjel za akreditaciju u visokom obrazovanju

33
Poštovana,

svi projekti koji su počeli ili trajali u razdoblju između 2012. i 2017. godine ulaze u tablicu projekata, gledaju se godine početka i završetka projekta.

Možete kao početnu unijeti, primjerice, 2008./2009. ak. god., kako ste naveli.

Srdačno, Odjel za akreditaciju u visokom obrazovanju

34
Poštovani,

U tablicu 4.1. unosite zaposlenike koji su na mirovanju.
U tablice 4.1. i 4.2. ne unosite zaposlene na zamjeni jer ćete unijeti stalno zaposlene nastavnike koje oni mijenjaju (koji su, primjerice, na bolovanju).
U tablicu 4.2. unosite i stručne suradnike.

Srdačbno, Odjel za akreditaciju u visokom obrazovanju

35
Poštovani,

stupac tablice 3.2. "Uspjeh u srednjoj školi"odnosi se na upisane studente.

Molimo Vas da drugi upit pošaljete Središnjem prijavnom uredu e-poštom na spu@azvo.hr.

Srdačno, Odjel za akreditaciju u visokom obrazovanju

36
Poštovani,

navedena se napomena ne odnosi na brucoše koji se nalaze na rang-listi za upis, ali su prethodno studirali na drugome visokom učilištu. Dakle, oni su uključeni u tablicu jer su na rang-listi akademske godine koja se navodi. Napomena se odnosi na prelaske kasnije tijekom studija.

Srdačno, Odjel za akreditaciju u viskom obrazovanju

37
Poštovani,

da. Treba napraviti posebnu tablicu za svaki studijski program.

Srdačno, Odjel za akreditaciju u visokom obrazovanju

38
Tema 5: Znanstvena/umjetnička djelatnost / Odg: Unos u MOZVAG
« on: 28 Studeni, 2017, 09:45:15 am »
Poštovani,

molimo Vas, slobodno unesite 2011. godinu (svjesni smo da je riječ o kalendarskoj godini, kako je i dogovoreno).

Srdačno
Odjel za akreditaciju u visokom obrazovanju


39
Poštovani,

u prozor možete slobodno upisati 2011. godinu (svjesni smo da se misli na kalendarsku godinu, kako smo i dogovorili).

Srdačno, Odjel za akreditaciju u visokom obrazovanju


40
Postupak reakreditacije visokih učilišta / Odg: Rokovi
« on: 28 Studeni, 2017, 09:38:16 am »
Poštovani,

nije promijenjeno ništa bitno za visoka učilišta u postupku reakreditacije. Riječ je o nekoliko gramatičkih i pravopisnih pogrešaka koje su se potkrale u staroj inačici toga dokumenta.

Srdačno,
Odjel za akreditaciju u visokom obrazovanju

41
Analitički prilog iz MOZVAGA / Odg: Vanjski suradnici u MOZVAGU
« on: 27 Studeni, 2017, 09:43:47 am »
Budući da će podaci biti prebačeni iz stare verzije Mozvaga u novu, dobro bi bilo da sve podatke o svojim nastavnicima pregledate i ažurirate u staroj verziji Mozvaga. Svakako već u starom Mozvagu unesite podatak o OIB-u za sve vaše nastavnike jer će taj podatak služiti za povezivanje pri migraciji podataka iz starog u novi Mozvag. Ne trebate unositi životopis i popis radova u stari Mozvag. U novom Mozvagu neće postojati rubrika o životopisu, a podatke o broju radova sukladno tablicama za Mozvag iz priloga samoanalizi evidentirat ćete u novoj verziji Mozvaga. Asistenti i svi suradnici koji sudjeluju u izvođenju nastave trebaju biti evidentirani u Mozvagu.

42
Tema 5: Znanstvena/umjetnička djelatnost / Odg: Unos u MOZVAG
« on: 24 Studeni, 2017, 15:29:43 pm »
1. upisujete 2011.g. kao godinu početka projekta i 2018.g. kao godinu završetka projekta.

2. i 3. pošaljite nam kontakt na akreditacija-visoko@azvo.hr - javit će Vam se kolege iz Odjela za analitiku.

Lijep pozdrav,
Odjel za akreditaciju u visokom obrazovanju
AZVO

43
Tema 5: Znanstvena/umjetnička djelatnost / Odg: Unos u MOZVAG
« on: 24 Studeni, 2017, 15:23:48 pm »
Pišite samo početak projekta s obzirom da isti još traje odnosno produžuje se ovisno o rezultatima vrednovanja godišnjih izvješća.

Lijep pozdrav,
Odjel za akreditaciju u visokom obrazovanju
Agencija za znanost i visoko obrazovanje

44
Tema 5: Znanstvena/umjetnička djelatnost / Odg: crosbi
« on: 24 Studeni, 2017, 15:20:01 pm »

Upit pošaljite na crosbi@bib.irb.hr ili help@bib.irb.hr

http://beta.bib.irb.hr/


Lijep pozdrav,
Odjel za akreditaciju u visokom obrazovanju
AZVO

45
1. Što se tiče nove verzije Mozvaga, u njemu će biti omogućena evidencija povijesti radnih odnosa za nastavnike – datum zaposlenja na ustanovi, datum prestanka radnog odnosa. Tako ćete za ovog nastavnika moći unijeti 30. 5. 2017. kao datum zaposlenja na ustanovi. Doduše, uobičajeno je da se nastavnici zapošljavaju na početku ili isteku akademske godine pa je tada jasno jesu li u određenoj akademskoj godini vanjski suradnici ili su u radnom odnosu na visokom učilištu, tj. najčešći su datumi zaposlenja i prestanka radih odnosa 1. listopada i 30. rujna. U popisima nastavnika na visokom učilištu u tablicama iz novog Mozvaga svi nastavnici koji su tijekom akademske godine (dakle do 30. rujna) bili zaposleni na visokom učilištu bit će prikazani kao zaposlenici visokog učilišta. U postojećem tj. starom Mozvagu, evidencija povijesti radnih odnosa ne postoji te se podaci o uvjetima izvođenja studija odnose na aktualno stanje. Pristup novoj verziji Mozvaga imat ćete nakon održane radionice koja će se, kako ste obaviješteni, u slučaju Vašeg visokog učilišta održati 14. prosinca u prostorijama SRCE-a.

2. Pokrivenost studijskog programa vlastitim kadrom gleda se za stanje podataka u sustavu u trenutku u kojem se izrađuje analiza uvjeta izvođenja. Očekujemo da će visoka učilišta u sustav unijeti podatke za onu akademsku godinu za koju imaju 'zaokružene' tj. kompletne podatke. Naravno, visoka učilišta će biti dužna redovno, jednom godišnje, ažurirati podatke o uvjetima izvođenja kada nova verzija Mozvaga zaživi u potpunosti. Visoka učilišta u postupku reakreditacije u proljeće 2018. godine najvjerojatnije neće imati kompletne podatke o uvjetima izvođenju studija za 2017/2018. akademsku  godinu koja će tada još biti u tijeku. Stoga ćete moći unijeti podatke o uvjetima izvođenja - kolegijima, vrstama nastave, izvođačima za vrste nastave, opterećenjima, broju sati, broju studijskih grupa itd. – za posljednju dovršenu akademsku godinu, dakle za 2016/2017.


Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 8


Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave

Pokreće MySQL Pokreće PHP Powered by SMF 2.0.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valjani XHTML 1.0! Valjani CSS!