Dobrodošli, Gost. Molimo, prijavite se ili se registrirajte.
Jeste li propustili aktivacijsku email poruku?
20 Studeni, 2019, 09:59:04 am
Forum Pomoć Traži Kalendar Prijava Registracija
Novosti:

Prikaži postove

Ova sekcija vam omogućuje pregled svih postova koje je objavio ovaj član. Napomena: možete vidjeti postove samo iz rubrika kojima trenutno imate pravo pristupa.

Teme - SFSB

Pages: [1]
1
Razno / Diplomski rad, Završni rad i seminirski rad
« on: 05 Veljača, 2018, 14:24:13 pm »
Da li Diplomski rad, Završni rad i seminarski rad koji nemaju definirano nositeljstvo izvedbenim planom niti studijskim programom, (ovisi od studenta do studenta) trebaju biti pridruženi "Predmetima i nastavnici koji se izvode na studijskom programu u MOZVAGU.

1. Ako da, da li to znači da ih treba pridružiti svim (diplomski i završni rad) ili  nekom od skupova ishoda učenja (za seminarski) na studijskom programu?

2. Da li uopće treba pridružiti nastavnike ovim kolegijima? (to bi značilo sve nastavnike pridružiti koji izvode nastavu na tom programu). A posebno je problem što bi u tom slučaju pridruživanja nastavnika tom kolegiju to bi bilo njihovo opterećenje, a prema tumačenju kolektivnog mentorstvo ne ulazi u opterećenje.

Mi smo mišljenja da se to ne bi trebalo povezati odnosno unositi ove kolegije.


2
Da li u tablici 3.2. u koloni Prosječan broj bodova na državnom maturi** treba unijeti samo prosječan broj od mature ili prosjek od ukupnog broja s zbrojenim prosjekom srednje škole?

3
Analitički prilog iz MOZVAGA / Izvanredna nastava i MOZVAGU
« on: 21 Prosinac, 2017, 13:49:28 pm »
1. Da li se unosi opterećenje na izvanrednoj nastavi u MOZVAG?

2. Da li broj grupa mi određujemo ili to radi sustav na osnovu broja studenta koji negdje unesemo u MOZVAGU, prema obliku nastave i broju studenata za taj oblik kako kaže kolektivni?

3. Ako DA, Da li će biti moguće u novom MOZVAGU imati poseban padajući meni za unos pod istom šifrom kolegija posebnu za redovitu a posebnu za izvanrednu.

4. da li se unosi kod izvanredne nastave cijeli sat predavanja npr. od nekog kolegija ili ste vi predvijedjeli kod unosa izvanredne nastave faktor 0,5 koji sustav automatski koristi kao množenje predavanja ili vježbi za izvanrednu nastavu (jer se izv. nastav izvodi s 50%)? Ukoliko niste predvijdjeli faktor 0,5 mišljenja smo da mi tada svi koji imamo izvan. nastavu unosimo polovicu predavanja i vježbi od onog što je propisani studijskim programom za redovitu nastavu jer je izv. nastava organizirana s 50 % izvedivosti turnusno i koncentrirano. Posebo je važno kod unosa vježbi za IZVANREDNU nastavu (kolektivi ug. predviđa broj studenata za pojedinu vrstu vježbu: Laboratorijske, Konstrukcije, projektne, auditorne i sl.). Kako u ovom slučaju postupiti?


4
1. Koliko posljednjih godina bi trebalo biti obuhvaćeno analizom napredovanja nastavnika?

2. Vezano za ogledne primjere provedenih izbora u viša zvanja i reizbora, da li je potrebno imati primjer za izbor u svako zvanje ili samo nekoliko eklatatnih primjera koji pokazuju objektivnost i transparentnost izbora?

3. Budući da je dokumentacija za primjere izbora opsežna (često puta premašuje 50 stranica), da li je stoga dovoljno pripremiti samom povjerenstvu na uvid ili treba biti privitak samoanalizi?

4. Treba li analizirati i izbore u suradnička zvanja (poslijedoktorandi, asisteni, zn. novaci)?

5
Analitički prilog iz MOZVAGA / ažuriranje doktorskog i specijalističkog
« on: 15 Prosinac, 2017, 08:27:57 am »
1. da li kod ažuriraanja podata za 2016./2017. za doktorski i specijalistički studij, unosimo odnosno korigirano samo one predmete koji su se izvodili u toj  ak. godini ostale ne diramo odnosno ne pridružujemo toj akademskoj godini. npr. sko smo imali 3. studenta s 5 predmeta samo tih 5 predmeta.

2. što s vanjskim suradnicima odnosno strancima koji izvode nastavu na poslijediplomskom oni NEMAJU OIB da li to polje obvezno

6
Tema 4: Nastavnički i institucijski kapaciteti / Tablica 4.2.
« on: 04 Prosinac, 2017, 14:35:18 pm »
Poštovani,
kod tablice 4.2., a i kod ostalih tablica gdje stoji da je N - tekuća akademska a traži se posljednjih 5  godina, da li se misli na tekući 2017./2018. pa unatrag 5 cijelih akademskih ili se misli ova tekuća plus 4 cijele akademske unatrag.

7
Tema 2: Studijski programi / Tablica 2.1. ishodi
« on: 30 Studeni, 2017, 09:17:46 am »
Poštovani,
u tablici 2.1. Pretpostavljam da će biti tablica onoliko koliko je Studijskih programa, a što kada u jednom studijskom programu npr, diplomskog studija imamo 5 usmjerenja da li onda sve zajedno napisati bez odvajanja usmjerenja za diplomski studij ili ih odvojiti i svaku tablicu za svako usmjerenje. Neznam kako će to izgledati kada se isprinta iz MOZVAGA, imajući na umu da se neki kolegiji izvode na više usmjerenja ako se odvajaju treba li ponavljati iste kolegije da li naglašavati da su neki izborni.

Što sa završnim ili diplomskim radom?

8
1. U tablici 4.3 podatke o opterećenju pišemo za 2016./2017. a ostale podatke iz tekuće godine?  (isključivo za znanstveno nastavna zvanja 4.3.i 4.4.)

2. Da li tablici 4.3 pisati podatke za nastavnike koji u ovoj tekućoj akademskoj 2017./2018. su u mirovini a bili su u opterećenju i nalaze se u MOZVAGU za 2016./2018

3. Da li ćemo moći dobiti podatke iz MOZVAGA o satima koje nastavnici imaju na Vanjskim institucijam, npr ako je naš vanjski da li ćemo vidjeti njegove sate s matične ustanove i ostalih ako radi kao vanjski na recimo 3 institucije? ili ćemo podatke o satima na drugim učilištima  sami unositi u MOZVAG nakon što prikupimo  podatke?

4. u Tablici 4.4. podaci o broju kolegija na programu, da li to znači da za svaki studijski program imamo tablicu s istim podacima osim zadnje kolone ili možemo postojeću Tablicu 4.4. proširiti s dodatnom kolonom po studijskim programima? ili je dovoljno unijete na koliko kolegija nastavnik sudjeluje na preddiplomskom i diplomskom studiju bez poslijediplomskog?

9
1. Što s zaposlenicima koji imaju mirovanje radnog odnosa zbog studijskog boravka ili su na neplaćenom. Da li ih unosimo u tablice, Vezano za tablicu 4.1.a i 4.2.

2. Da li u tablicu 4.1.a i 4.2. unosimo i zaposlene koju su na zamjeni na određeno vrijeme o ovoj tekućoj godini odnosno u trenutku pisanja?

3. Da li pod suradnicima u tablici 4.2 unosimo smo asistente i poslijedoktorande ili dodajemo i stručne suradnike?



10
Tema 3: Nastavni proces i podrška studentima / Pojašnjenje Tablice 3.7.
« on: 29 Studeni, 2017, 08:06:31 am »
Da li u Tablici 3.7. treba posebno praviti tablicu za svaki studijski program? Posebno za predddiplomski a posebno za diplomski?


11
Tema 3: Nastavni proces i podrška studentima / Pojašnjenje Tablice 3.5.
« on: 29 Studeni, 2017, 07:56:34 am »
U Tablici 3.5. stoji napomena kako nisu uključeni prelasci studenata s drugih visokih učilišta. Odnosi li se to na brucoše koji se nalaze na rang-listi za upis, ali su prethodno studirali na drugom visokom učilištu?

12
Tema 3: Nastavni proces i podrška studentima / Pojašnjenje Tablice 3.2.
« on: 29 Studeni, 2017, 07:50:00 am »
1. Odnosi li se treći stupac tablice 3.2. „Uspjeh u srednjoj školi“ na prijavljene ili upisane studente?

2. Gdje je evidentiran podatak o prosječnoj ocjeni iz srednje škole, jer mi ga ne vidimo u NiSpVu? Kako doći do njega?

13
Analitički prilog iz MOZVAGA / Nekada vanjski suradnik sada zaposlenik
« on: 23 Studeni, 2017, 11:32:15 am »
Poštovani,

1. Kako unijeti nastavnika koji je prošle godine do npr 30.5.2017. bio zaposlenik drugog učilišta a naš vanjski suradnik a od 30.5.2017. NAŠ zaposlenik. Ako sada unesemo nastavnika x kao našeg zaposlenika od 30.5.2017. do danas, da li će biti moguće unijeti mu opterećenje kao vanjskom suradniku za razdoblje do 30.5.2017. jer se opterećenje unosi za akademsku 2016./2017. kad nije bio naš djelatnika neko vanjski suradnik???

2. Da li se pokrivenost kolegija vlastitim kadrom gleda za godinu u kojoj je uneseno opterećenje ili trenutno stanje?

14
Analitički prilog iz MOZVAGA / Vanjski suradnici u MOZVAGU
« on: 21 Studeni, 2017, 13:19:59 pm »
Poštovani,
da li će trebati unositi podatke o vanjskim suradnicima (životopise i ostalo što treba)  neovisno da li su u sustavu VU ili su iz gospodarstva, kao i da li će se sati koje drže vanjski suradnici unositi u MOZVAG? Ako da trebamo li prije radionice u prosincu 2017. o MOZVAGU unijeti vanjske suradnike  ili ćemo to moći uraditi nakon što bude aktivna nova verzija MOZVAGA?

Pages: [1]


Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave

Pokreće MySQL Pokreće PHP Powered by SMF 2.0.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valjani XHTML 1.0! Valjani CSS!