Dobrodošli, Gost. Molimo, prijavite se ili se registrirajte.
Jeste li propustili aktivacijsku email poruku?
25 Svibanj, 2020, 03:03:49 am
Forum Pomoć Traži Kalendar Prijava Registracija
Novosti:

Prikaži postove

Ova sekcija vam omogućuje pregled svih postova koje je objavio ovaj član. Napomena: možete vidjeti postove samo iz rubrika kojima trenutno imate pravo pristupa.

Poruke - Odjel za akreditaciju

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9
46
Poštovani,

u prozor možete slobodno upisati 2011. godinu (svjesni smo da se misli na kalendarsku godinu, kako smo i dogovorili).

Srdačno, Odjel za akreditaciju u visokom obrazovanju


47
Postupak reakreditacije visokih učilišta / Odg: Rokovi
« on: 28 Studeni, 2017, 09:38:16 am »
Poštovani,

nije promijenjeno ništa bitno za visoka učilišta u postupku reakreditacije. Riječ je o nekoliko gramatičkih i pravopisnih pogrešaka koje su se potkrale u staroj inačici toga dokumenta.

Srdačno,
Odjel za akreditaciju u visokom obrazovanju

48
Analitički prilog iz MOZVAGA / Odg: Vanjski suradnici u MOZVAGU
« on: 27 Studeni, 2017, 09:43:47 am »
Budući da će podaci biti prebačeni iz stare verzije Mozvaga u novu, dobro bi bilo da sve podatke o svojim nastavnicima pregledate i ažurirate u staroj verziji Mozvaga. Svakako već u starom Mozvagu unesite podatak o OIB-u za sve vaše nastavnike jer će taj podatak služiti za povezivanje pri migraciji podataka iz starog u novi Mozvag. Ne trebate unositi životopis i popis radova u stari Mozvag. U novom Mozvagu neće postojati rubrika o životopisu, a podatke o broju radova sukladno tablicama za Mozvag iz priloga samoanalizi evidentirat ćete u novoj verziji Mozvaga. Asistenti i svi suradnici koji sudjeluju u izvođenju nastave trebaju biti evidentirani u Mozvagu.

49
Tema 5: Znanstvena/umjetnička djelatnost / Odg: Unos u MOZVAG
« on: 24 Studeni, 2017, 15:29:43 pm »
1. upisujete 2011.g. kao godinu početka projekta i 2018.g. kao godinu završetka projekta.

2. i 3. pošaljite nam kontakt na akreditacija-visoko@azvo.hr - javit će Vam se kolege iz Odjela za analitiku.

Lijep pozdrav,
Odjel za akreditaciju u visokom obrazovanju
AZVO

50
Tema 5: Znanstvena/umjetnička djelatnost / Odg: Unos u MOZVAG
« on: 24 Studeni, 2017, 15:23:48 pm »
Pišite samo početak projekta s obzirom da isti još traje odnosno produžuje se ovisno o rezultatima vrednovanja godišnjih izvješća.

Lijep pozdrav,
Odjel za akreditaciju u visokom obrazovanju
Agencija za znanost i visoko obrazovanje

51
Tema 5: Znanstvena/umjetnička djelatnost / Odg: crosbi
« on: 24 Studeni, 2017, 15:20:01 pm »

Upit pošaljite na crosbi@bib.irb.hr ili help@bib.irb.hr

http://beta.bib.irb.hr/


Lijep pozdrav,
Odjel za akreditaciju u visokom obrazovanju
AZVO

52
1. Što se tiče nove verzije Mozvaga, u njemu će biti omogućena evidencija povijesti radnih odnosa za nastavnike – datum zaposlenja na ustanovi, datum prestanka radnog odnosa. Tako ćete za ovog nastavnika moći unijeti 30. 5. 2017. kao datum zaposlenja na ustanovi. Doduše, uobičajeno je da se nastavnici zapošljavaju na početku ili isteku akademske godine pa je tada jasno jesu li u određenoj akademskoj godini vanjski suradnici ili su u radnom odnosu na visokom učilištu, tj. najčešći su datumi zaposlenja i prestanka radih odnosa 1. listopada i 30. rujna. U popisima nastavnika na visokom učilištu u tablicama iz novog Mozvaga svi nastavnici koji su tijekom akademske godine (dakle do 30. rujna) bili zaposleni na visokom učilištu bit će prikazani kao zaposlenici visokog učilišta. U postojećem tj. starom Mozvagu, evidencija povijesti radnih odnosa ne postoji te se podaci o uvjetima izvođenja studija odnose na aktualno stanje. Pristup novoj verziji Mozvaga imat ćete nakon održane radionice koja će se, kako ste obaviješteni, u slučaju Vašeg visokog učilišta održati 14. prosinca u prostorijama SRCE-a.

2. Pokrivenost studijskog programa vlastitim kadrom gleda se za stanje podataka u sustavu u trenutku u kojem se izrađuje analiza uvjeta izvođenja. Očekujemo da će visoka učilišta u sustav unijeti podatke za onu akademsku godinu za koju imaju 'zaokružene' tj. kompletne podatke. Naravno, visoka učilišta će biti dužna redovno, jednom godišnje, ažurirati podatke o uvjetima izvođenja kada nova verzija Mozvaga zaživi u potpunosti. Visoka učilišta u postupku reakreditacije u proljeće 2018. godine najvjerojatnije neće imati kompletne podatke o uvjetima izvođenju studija za 2017/2018. akademsku  godinu koja će tada još biti u tijeku. Stoga ćete moći unijeti podatke o uvjetima izvođenja - kolegijima, vrstama nastave, izvođačima za vrste nastave, opterećenjima, broju sati, broju studijskih grupa itd. – za posljednju dovršenu akademsku godinu, dakle za 2016/2017.


53
Analitički prilog iz MOZVAGA / Odg: Vanjski suradnici u MOZVAGU
« on: 22 Studeni, 2017, 12:41:15 pm »


O vanjskim suradnicima će biti potrebno unijeti osnovne podatke kao i podatke potrebne za izračun analize uvjeta izvođenja. Nije potrebno unositi životopise u Mozvag. Ako su vanjski suradnici iz gospodarstva, i za njih će biti potrebno unijeti nastavno opterećenje tj. sate koje drže na vašim studijskim programima, kao i za sve ostale nastavnike bez obzira jesu li nastavnici vaši zaposlenici ili vanjski suradnici. Podatke o nastavnom opterećenju ne morate unositi prije radionice, ali bi bilo korisno da za sve nastavnike u staroj verziji Mozvaga unesete podatak o OIB-u jer će poslužiti za povezivanje pri migraciji podataka iz stare u novu verziju sustava.

54
Analitički prilog iz MOZVAGA / Odg: Prilozi samoanalizi
« on: 06 Studeni, 2017, 15:14:30 pm »


 "kao prilog samoanalizi"


Pozdrav,
Odjel za akreditaciju u visokom obrazovanju


55
Analitički prilog iz MOZVAGA / Odg: Prilozi samoanalizi
« on: 06 Studeni, 2017, 10:33:09 am »
Uz priloge samoanalizi prilažu se tablice iz MOZVAG-a.

"Informacijski paketi za nove studente" - dovoljno je opisati dokaz u samoanalizi te pripremiti dokaz za reakreditacijski posjet.

Pozdrav,
Odjel za akreditaciju u visokom obrazovanju

56
Postupak reakreditacije visokih učilišta / Odg: Rokovi
« on: 03 Studeni, 2017, 09:50:16 am »

23.3.2018. - rok za predaju samoanalize za institucije koje će stručno povjerenstvo posjetiti na proljeće.
15.7.2018. - rok a predaju samoanalize za institucije koje će stručno povjerenstvo posjetiti na jesen.

Agencija za znanost i visoko obrazovanje će svim visokim učilištima koja su obuhvaćena Planom reakreditacije u 2018. poslati službeni dopis s datumom dostave samoanalize.

57
Tema 5: Znanstvena/umjetnička djelatnost / Odg: Crosbi
« on: 03 Studeni, 2017, 09:42:29 am »
Analizu u opisnom dijelu samoanalize je moguće raditi prema bazama Web of Science, Scopus, Google Scholar. Crosbi bi trebao biti sve obuhvatnija baza podataka jer je popunjavaju same institucije, odnsono znanstvenici i često uključuju podatke o znanstvenoj produktivnosti i izvan navedenih citatnih baza. Crosbi također nudi i ukupne podatke po ustanovi. No podaci o ustanovi mogu se vidjeti i iz navedenih citatnih baza.
Analiza se provodi za posljednjih 5 godina.

58
Tema 2: Studijski programi / Odg: Prikupljanja dokaza
« on: 23 Listopad, 2017, 14:25:04 pm »
Prikupljate dokaze na preddiplomskoj i diplomskoj razini.

Pozdrav,
Odjel za akreditaciju u visokom obrazovanju

59
Postupak reakreditacije visokih učilišta / Odg: rokovi
« on: 22 Siječanj, 2015, 13:49:14 pm »
Poštovani,

rok za dostavu Samoanalize je 1. veljače 2015. godine.

60
Rok je 1. veljače 2015.g.

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9


Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave

Pokreće MySQL Pokreće PHP Powered by SMF 2.0.15 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valjani XHTML 1.0! Valjani CSS!